Monday, March 5, 2012

PELAYARAN: LAPORAN PEMANTAUAN SUKAN PERAHU LAYAR



---------- Forwarded message ----------
From: Norazizam Mohamad <norazizam.usptn@gmail.com>
Date: 2012/2/9
Subject: LAPORAN PEMANTAUAN SUKAN PERAHU LAYAR
To: jefri ngadirin <jefri.cp@gmail.com>, Mohd Yazid Hj Shoib <yazid.cp@gmail.com>, adam PELAPIS <adamshazan.cp@gmail.com>, zie ileana <zileanaizra.usptn@gmail.com>
Cc: MOHD NOR IZUWAN ARIFIN <izuwan.cp@gmail.com>, azrulhisyam.cp@gmail.com, leong.msns@gmail.com, melisa lisa <harlisarozikin.msns@gmail.com>


Tarikh : 5 - 6 Februari 2012

Tempat : Pusat Latihan Pelayaran Selangor, Batu Laut, Kuala Langat

Kehadiran : 28 orang atlet

Laporan :

i. Pemantauan dibuat bertujuan untuk menilai perkembangan atlet baru selepas Klinik Pelayaran Negeri Selangor yang telah diadakan pada 2 - 4 Disember 2011.

ii. Hampir 95% atlet baru yang menyertai Klinik tersebut berminat untuk menyertai program dengan sokongan ibu bapa masing-masing. Kebanyakan ibu bapa dari daerah Klang, Hulu Langat dan Sepang sanggup untuk menghantar anak-anak mereka menjalani latihan setiap sabtu dan ahad.

Perkara Berbangkit :

i. Kekurangan jurulatih untuk melatih atlet baru kerana 3 orang jurulatih sedia ada tidak cukup untuk menampung jumlah atlet yang ramai dan juga komitmen mereka pada SUKMA 2012. Mohon supaya dipertimbangkan penambahan seorang lagi Jurulatih Separuh Masa (JSM).

ii. Kekurangan peralatan (eksesori) seperti boyance beg, layar, mask dan lain-lain amat diperlukan bagi tujuan latihan kerana bot sedia ada kekurangan peralatan tersebut.. Pusat latihan ini memerlukan pertambahan sebanyak 8 bot yang lengkap.

Diharapkan laporan dan permohonan ini dapat dipertimbangkan.

sekian, harap maklum


--
NORAZIZAM BIN MOHAMAD NOR
PEGAWAI PEMBANGUNAN NEGERI
SUKAN MEMANAH, PELAYARAN & OLAHRAGA
UNIT SUKAN PRESTASI TINGGI NEGERI SELANGOR





--
NORAZIZAM BIN MOHAMAD NOR
PEGAWAI PEMBANGUNAN NEGERI
SUKAN MEMANAH, PELAYARAN & OLAHRAGA
UNIT SUKAN PRESTASI TINGGI NEGERI SELANGOR


No comments:

Post a Comment