Friday, April 27, 2012

Pencapaian Atlet PLN Sekinchan : Kejohanan Gimnastik Artistik Sportexcel 1/2012

TARIKH  :  20 - 21 APRIL 2012
TEMPAT  : GIMNASIUM 3, MAJLIS SUKAN NEGARA, BUKIT JALIL






Kejohanan Gimnastik Artistik Sportexcel 1/2012 telah di adakan pada 20 - 21hb April 2012 dan bertempat di Gimnasium 1, Majlis Sukan Negara, Bukit Jalil. Seramai 6 orang atlet dari pusat latihan SJKC Yoke Kuan Sekinchan telah mengambil bahagian dalam pertandingan ini dengan di iringi oleh jurulatih , Encik Tee Chai Guan.

Secara keseluruhan, prestasi atlet dari PLN ini amat membanggakan di mana kesemua 6 gimnas ini berjaya memperolehi pingat kemenangan. Berikut disenaraikan pencapaian mereka :

Class 1
                                           Individu    Ring     Floor Exercise  Horizontal Bar
1) Low Jun Yan                     6/17          5                    4                        1
2) Low Jun Hong                  8/17         10                   6                       3
3) Leong Jun Yuan               11/17          9                   9                       7
4) Louis Kee Shon Wei           -              6                   6                       5

** Bagi acara berpasukan, pasukan Selangor telah menjadi Johan .

Class 2
                                          Individu     Floor Exercise   Pommel Horse  Parallel Bar
1) Lee Boon Jun                     8                    1                            5                     6
2) Low Jun Hao                    11                    6                           4                     5


Laporan disediakan oleh,

SUHANA SUHAILI
PPN USPTN SELANGOR
Sukan Gimnastik





9 comments:

  1. askm....sya ingin mendapatkan contoh kertas kerja sukan gimrama sekolah rendah dri pihak tuan/puan..email saya: esey4141@yahoo.com


    ReplyDelete
  2. assalamualaikum En/Tuan. sya memohon ingin mendapat kertas kerja perlaksaan latihan gimrama dari sekolah en/tuan sebagai rujukkan saya, email sya epi1982@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Assalam. saya memohon jasa baik tuan/puan untuk mengemelkan kertas kerja perlaksanaan latihan gimrama dari sekolah en/tuan sebagai rujukan saya, email saya oneeazua@gmail.com
    Tkasih

    ReplyDelete
  4. Salam. Tahniah atas kejayaan pasukan sekolah tuan/puan! Mohon jasa baik tuan/puan mengemailkan kertas kerja perlaksanaan latihan gimrama sebagai bahan rujukan saya melalui email saya emmaz2442@yahoo.com
    Terima kasih.


    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum wbkth. Saya memohon jasa baik tuan/puan untuk mengemelkan kertas kerja perlaksanaan latihan gimrama dari sekolah en/tuan sebagai rujukan saya, email saya ialah nin8941@gmail.com terima kasih di atas perhatian tuan.

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum. tahniah di atas pencapaian pihak tuan/puan.
    saya memohon jasa baik tuan/puan untuk mengemailkan kertas kerja perlaksanaan latihan gimrama sekolah tuan/puan untuk rujukan saya.
    email saya: adrieanna_anna@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. Salam. Tahniah atas kejayaan pasukan sekolah tuan/puan! Mohon jasa baik tuan/puan mengemailkan kertas kerja perlaksanaan latihan gimrama sebagai bahan rujukan saya melalui email saya azwanzainal80@yahoo.com
    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atau email saya azwanzainal8272@gmail.com

      Delete
  8. Salam. Tahniah atas kejayaan pasukan sekolah tuan/puan! Mohon jasa baik tuan/puan mengemailkan kertas kerja perlaksanaan latihan gimrama sebagai bahan rujukan saya melalui email saya azwanzainal80@yahoo.com
    Terima kasih.

    ReplyDelete