Friday, October 21, 2016

MESYUARAT JKK MEMANAH BIL 2 2016

Tarikh  : 20/10/2016
Masa : 10.00 pagi
Tempat : Majlis Sukan Negeri Selangor

Kehadiran :
1. Pn Harlisa Rozikin (Ketua Unit Persedian Atlet MSNS)- Pengerusi
2. Pn -Zie Ileana Izra bt Ujang (Ketua Unit USPTN Selangor)
3. En. L. Vijayarooban (SELAR)
4. Muhammad Amer Hatta b. Saharuddin (MSNS)
5. Mohd Aidid Haikal bin Hussin (MSNS)
6.Abd Latif Arshad (Usptn Selangor)
7.Sanbagavalli Subramaniam (JSM)
8. Mohd Nazmi Azmir b. Mahamud (JSM)
9. Saifullah b Hashim (JSM)
10. Nurul Atiqah Amran (JSM)
11. Naim Rashidi b Kamaluddin

Mesyuarst JKK Memanah bil 2 2016 kali ini lebih kepada perbentangan Pegawai USPTN Selangor berkenaan program yang telah dijalankan sepanjang 2016 walaupun masih berbaki lagi 2 bulan sebelum hujung tahun. 

Selangor pada tahun ini telah berjaya mewujudkan 4 pusat latihan. Satu pusat latihan negeri (PLN) dan 3 pusat latihan daerah (PLD). PLN  di SK Seksyen 7 PLD di SMK PANDAMARAN JAYA (Klang,  SMKA MAHAAD HAMIDIAH (Hulu langat) dan SMK BAGAN TERAP (Sabak Bernam). 

4 kejohanan telah disertai diperingkat kebangsaan iaitu Karnival bakat siri 1 di kuala Terengganu, karnival Bakat Siri 2 di Penang, Sirkit Remaja siri 1 di MSN Keramat dan Terbuka Unisza 2016 di Kuala Terengganu.

Bagi Program binaan sukan memanah telah menjalan program Kem memanah 2016 di Kem Lubuk Kelubi Hulu langat dan akan dtg pada 12hb Nov 2016 akan berlangsung Kejohanan Dalaman serentak bersama Klinik Memanah yg akan dijalankan di SK SEKSYEN 7. 

Ucapan ribuan terima kasih kepada semua yang hadir pada mesyuarat pada kali ini dan semoga perjalanan sukan memanah di Selangor berjalan dengan lancar dan teratur pada masa akan datang.

Sekian

Abd Latif Arshad
PPN Selangor


Sent from Samsung Mobile

No comments:

Post a Comment