Monday, October 20, 2014

TAEKWONDO : BENGKEL KETANGKASAN ATLET TAEKWONDO NEGERI SELANGOR

TARIKH   :  18HB OKTOBER 2014 ( SABTU )
TEMPAT  :  DEWAN SRI JUGRA, BANTING SELANGOR
MASA       : 9.00 PAGI - 2.45 PETANG
PENYERTAAN : ATLET PELAPIS DAN PELAJAR SEKOLAH DAERAH KUALA LANGAT














Bengkel Ketangkasan ini buat julung kalinya telah di adakan di Dewan Seri Jugra Banting, Seramai 230 peserta yang terdiri daripada atlet dari Program Pelapis dan juga beberapa pelajar sekolah yang datang dari beberapa sekolah sekitar Kuala Langat.

Bengkel ini telah dihadiri oleh Master Dharmaraj, Ketua Jurulatih Kebangsaan Sukan Taekwondo , Majlis Sukan Negara Malaysia.  Dengan kendalian beberapa orang jurulatih, termasuk jurulatih sambilan Program Pelapis ( USPTN Selangor ) iaitu Encik Arikrishnasamy, Bengkel yang dikendalikan ini di lihat bermanfaat bagi merka yang masih di peringkat awal penglibatan dalam sukan ini di mana mereka berpeluang mempelajari serta melihat atlet - atlet / pelajar yang telah mencapai tahap tertinggi dalam sukan ini.

Terima kasih di ucapkan kepada Puan Zie selaku Ketua Unit USPTN Selangor yang telah sudi hadir memberi sokongan terhadap program ini.

Semoga usahama sama dari semua pihak iaitu ibubapa, pihak Majlis Daerah Kuala Langat, jurulatih dan juga pelajar akan dapat terus dikukuhkan demi pembangunan sukan ini di masa akan datang.


Laporan di sediakan oleh,

SUHANA SUHAILI
Pegawai Pembangunan Negeri
Sukan Taekwondo, Memanah, Pelayaran dan Tenpin Boling.

No comments:

Post a Comment