Thursday, April 14, 2011

LAWATAN KERJA PENGARAH EKSEKUTIF MAJLIS SUKAN NEGERI SELANGOR (MSNS) KE MAJLIS DAERAH KUALA SELANGOR (MDKS)

Salam Sejahtera

Tarikh : 13hb April 2011
Tempat : Majlis Daerah Kuala Selangor
Masa : 3.00 Petang - 5.00 Petang

Lawatan ini adalah lawatan kerja Pengarah Eksekutif En. Norzamri Ishak ke Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) susulan arahan dari Kerajaan Negeri. Rombongan lawatan MSNS ini juga di sertai oleh Pn. Rohaya Yahya (Ketua Unit Korporat), En. Mahazir Ibrahim (Pegawai Unit Pembangunan Belia), En. Mohd Azri Mohd Ramli (Ketua Unit Majlis Sukan Daerah), Pn. Zie Ileana Izra Ujang (Pemangku Ketua Unit USPTN Selangor) & En. Mohd Firdaus Rosli (Pegawai Pembangunan Negeri USPTN Selangor).

MDKS telah di wakili oleh Tuan Haji Haris Bin Kasim (Yang Dipertua MDKS), En. Mohammad Akmal Bin Mohamad Nasir (Pegawai Belia & Sukan MDKS) dan disertai juga oleh beberapa badan belia dan sukan daerah Kuala Selangor. Antara perbincangan semasa lawatan dibuat tersebut adalah pembangunan belia dan sukan di daerah Kuala Selangor dan beberapa masalah yang dihadapi di daerah Kuala Selangor.

Hasil lawatan ini telah mendapat persefahaman dan beberapa persetujuan diantara kedua-dua belah pihak demi pembangunan belia dan sukan di negeri Selangor. Semoga segala yang telah dibincangkan dapat dilaksanakan demi kemajuan sukan di Negeri Selangor. Sekian

Disediakan Oleh
--
MOHD FIRDAUS BIN ROSLI
PEGAWAI PEMBANGUNAN NEGERI
SUKAN MENEMBAK, SKUASY & TINJU
UNIT SUKAN PRESTASI TINGGI NEGERI SELANGOR

1 comment:

  1. tahniah...semoga apa yang dirancang akan dapat dilaksanakan dengan baik

    ReplyDelete