Antara pelajar yang mencuba peralatan sukan memanah
Klinik Sukan , Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Selangor 2012 ini telah di adakan di SMK Meru Klang pada 25hb April 2012. Berdasarkan perbincangan awal yang telah dijalankan bersama pihak sekolah, sebanyak 7 jenis sukan diketengahkan dalam program ini. 7 sukan tersebut adalah terdiri dari sukan Memanah, Berbasikal, Tinju, Olahraga, Angkat Berat, Silat dan Sepak Takraw
Jurulatih , atlet dan indivisu daripada pihak Persatuan sukan Negeri telah mengambil bahagian dalam program ini. Para pelajar sekolah telah diberi penerangan dengan lebih terperinci berkenaan sukan dan pelajar juga berpeluang untuk bertanyakan beberapa soalan kepada jurulatih terlibat.
Setinggi terima kasih di ucapkan kepada pihak sekolah SMK Meru Klang atas kerjasama yang diberikan sepanjang Klinik Sukan ini di adakan. Semoga kerjasama yang terjalin dapat diteruskan dari masa ke semasa .
Sekian, terima kasih.
Laporan disediakan oleh
SUHANA SUHAILI
PPN USPTN SELANGOR
Sukan Gimnastik & Tenpin Bowling | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment